Μηχανή, μοτοσυκλέτα, μοτοποδήλατο, σκούτερ ή και για τους παλιότερους... μοτοσακό.

17/06/2014
 Μηχανή, μοτοσυκλέτα, μοτοποδήλατο, σκούτερ ή και για τους παλιότερους... μοτοσακό.

 Μηχανή, μοτοσυκλέτα, μοτοποδήλατο, σκούτερ ή και για τους παλιότερους... μοτοσακό.

 

 

 

Εδώ και 100 χρόνια περίπου έχουν μπει στην ζωή μας. Είναι κάτι σαν το ποδήλατο χωρίς όμως να κουράζεσαι. Εντάξει, θα πιαστείς σε ένα μεγάλο ταξίδι, αλλά και πάλι αξίζει ο κόπος.

 

Είναι από τα πιο δύσκολα οχήματα να οδηγήσεις μιας και είναι απαραίτητη η χρήση όλου του σώματος. Δεν υπάρχει μέρος του σώματος που να μην συμμετέχει.

Χέρια. Ελέγχουν την κατεύθυνση, την επιτάχυνση, την επιβράδυνση στον εμπρός τροχό, και τον συμπλέκτη. Στα σκούτερ που δεν έχουν συμπλέκτη, ελέγχουν και το πίσω φρένο.


Πόδια. Τα πόδια μας βοηθούν να ανέβουμε και να κατέβουμε. Σοβαρά τώρα, τα πόδια ελέγχουν το πίσω φρένο και τις ταχύτητες, ενώ είναι πολύ χρήσιμα στις στροφές να ασκούμε πίεση στους μαρσπιέδες. Επίσης πολύ χρήσιμα στη διάρκεια της επιβράδυνσης για να κρατιόμαστε πάνω στη μοτοσυκλέτα.


Κορμός. Σκυμμένος μας βοηθά να κατεβάζουμε το κέντρο βάρους για καλύτερη αεροδυναμική, ενώ όρθιος μας βοηθά να επιβραδύνουμε μιας και ανεβάζει δραστικά την αεροδυναμική αντίσταση. Στις στροφές μας βοηθά να μεταφέρουμε το κέντρο βάρους για μικρότερη κλίση της μοτοσυκλέτας και περισσότερη πρόσφυση.


Μυαλό. Μην ξεχνάμε ότι όπως όλα τα οχήματα, έτσι και η μοτοσυκλέτα χρειάζεται μυαλό. Επειδή όμως στη μοτοσυκλέτα είμαστε πιο εκτεθειμένοι και πιο ευάλωτοι, καλό είναι να οδηγούμε με το μυαλό και να μην έχουν πάρει αέρα τα μυαλά μας.


Στομάχι. Είναι αυτό που σφίγγει όταν το δεξί χέρι στύβει το γκάζι και η βελόνα του στροφόμετρου και του κοντέρ ανεβαίνουν λυσσωδώς.


Καρδιά. Για όποιον έχει μηχανή ξέρει. Για όλους τους υπόλοιπους που θα αποκτήσουν... θα μάθουν.

 

 

Καλά χιλιόμετρα και καλές επιστροφές.

 Χρήστος



 

Tag Cloud
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. • ΠληροφορίεςΤο κατάλαβα